Új ügyfélfogadás

2020. november 11., 10:38
Ügyfélfogadás változása

 

KORLÁTOZOTT ÜGYFÉLFOGADÁS!

 

Tisztelt Ügyfeleink!

Annak érdekében, hogy a járvány felgyorsulásának a lehetőségét csökkentsük, 2020. november 10-én 8.00 órától a hivatali ügyfélfogadás az alábbiak szerint módosul:

 

1. Kizárólag azokban az ügycsoportokban megengedett az ügyfélfogadás, ahol jogszabály írja elő a személyes megjelenés szükségességét,

2. Kérjük az előzetes telefonos egyeztetést ügyintézőnkkel!

3. Ügyfélfogadási idő:

hétfőn és szerdán 9-12 óráig,

kedden és csütörtökön 13-15.30 óráig,

pénteken nincsen ügyfélfogadás.

 

Elérhetőségek:

Telefon:96/480-001

Ügyintézőink:

  • Adó: Horváth Józsefné
  • Pénztár, számlázás: Sinkó Petra
  • Igazgatási ügyintézés: Erdődi-Török Gabriella
  • Anyakönyvi ügyintézés: Tarr Attila

Posta: 9126 Gyarmat, Magyar u. 14.

E-mail: polg.hiv.gyarmat@rlan.hu, gyarmatihivatal@t-online.hu

Hivatali kapu:

  • Közös Hivatal: GYARMATKOH, KRID: 745148726
  • Önkormányzat: PMHGYARMAT, KRID: 200086960

Kérjük az ügyintézés során az előzetes telefonos, postai, elektronikus egyeztetést!

Ügyfélfogadás rendje: Bejárati ajtó mellett csengetéssel jelezze ügyintézési szándékát, majd az ajtótól jobbra várja meg ügyintézőnk érkezését.

Nyomtatványok, kérelmek leadása: A bejáratnál elhelyezett dobozba.

Köszönjük megértésüket és együttműködésüket!


« Vissza az előző oldalra!


Gyarmat Községi Önkormányzat - Magyar